Danas je u 88. godini života nakon duge i teške bolesti preminuo trener svih trenera - neponovljivi Miroslav Ćiro Blažević. Osim što je bio najpoznatiji po trenerskoj karijeri u nogometu, po naslovima državnog prvaka bivše države sa zagrebačkim Dinamom 1982. i po osvajanju bronce na Svjetskom prvenstvu u nogometu 1998. u Francuskoj s reprezentacijom Hrvatske, Ćiro, omiljen lik gdje god bi se pojavio imao je puno drugih talenata i interesa.
Između ostalog bio je i veliki ljubitelj automobila te strastveni vozač. Zato smo ga prije malo više od deset godina uspjeli "privesti" na stranice Auto kluba kako bi nam ispričao svoju vozačku priču, kada nam je pokazao i svoj novi skupocjeni Mercedes CL 500 4Matic.
Kasnije smo Ćiru najčešće sretali kako gradom "zuji" na svojoj Vespi, no kroz njegov je život prošlo itekako mnogo automobila, posebno onih visoke klase. Tada 2012. godine, uz prestižni Mercedes vozio je i Smarta, kad nam je priznao da je supersportski Porsche 911 Turbo koji je do tada vozio, vratio sinu.
"Ovo je najbolji automobil na svijetu!" rekao nam je na njegov poznati simpatičan i autoritativan način istovremeno, pa smo krenuli zajedno na vožnju ulicama Zagreba.
Odmah se vidjelo se da zna sve o automobilima - "ovaj auto ima pogon na sve kotače" govorio nam je, pa se potom pojadao kako su ga neki ljudi uvjerili kako moćni Porsche više nije automobil za njega. Za kojeg je pak rekao da je sam vrh autoindustrije te da je ranije vozio i modele Boxter i Carrera.
Tada je u svom stilu usporedio Porscheove modele 911 Turbo i 911 Carrera - "sine moj ta dva auta su ti kao Bog i šeširđija" aludirajući na to da premda izgledaju slično nemaju veze jedan s drugim po pitanju voznih osobina i performansi.
U Porscheu 911 Turbo kako nam se pohvalio, bio je prešao 70.000 kilometara u dvije godine, a tehničke podatke o njemu bacao je kao iz rukava...
Na koncu je "poentirao" kako je to bio auto koji ga je najviše strašio u vožnji te da je prema njemu imao veliko strahopoštovanje, ali i da je s druge strane to sportski auto koji najviše prašta vozačke greške. Ipak ga je zamijenio Mercedesom i to zbog komfornije vožnje. "Sine, auto je to koji sam koči kad vidi prepreku, to meni sad treba", rekao nam je.
A kroz život je imao više primjeraka Mercedesa u svojim rukama: od modela SLC 1980-ih, CSL-a, CLK Cabrioleta do CL-a 500... Vozio je Ćiro i Ferrarije, Jaguare, Renaulte Alpine i 21 Turbo, a još se živo sjećamo kada bi ga 1990-ih viđali u superluksuznoj talijanskoj limuzini Maserati Quattroporte kakvih je bilo izrađeno tek 2400 primjeraka...
No, njegov vozni park nije oduvijek bio tako raskošan: Ćiro koji je oduvijek obožavao automobile od kada je 1955. dobio vozačku dozvolu, vozio je svašta - od kamion za mlijeko i cisternu u vojsci preko Vespe do Fiata 1100 koji mu je bio prvi automobil.
Tada nam je otkrio i koji mu je bio najdraži automobil ikad - "imao sam nekoliko Citroena, od toga dva DS ID modela 19 i 20 "Žaba" s kojima je prelazio i po 50.000 kilometara godišnje. Žaba je auto koji je na njega ostavio najsnažniji dojam. Ispričao nam je i anegdotu kako je s VW Golfom GTI znao prijeći 2000 kilometara od Lausanne do Rijeke i nazad u jednom danu, samo kako bi vidio voljenu osobu.
Vrhunski trener i osebujna temperamentna osoba, neponovljivi Ćiro Blažević, pokazalo se, osim brojnih nogometnih priča bio je prepun i onih vozačkih. Veliki ljubitelj i poznavatelj automobila na koncu nam je rekao kako je kod automobila uvijek ispred snage i sigurnosti stavljao pouzdanost zbog velikih kilometraža koje je radio. Vozeći automobil, rekao nam je na kraju, imao je vremena stvoriti sve svoje nogometne strategije. Adio Ćiro legendo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....