Uspješnim lansiranjem u Europi Mégane Conquest je širem krugu kupaca ponudio šminkersku coupe SUV formu koja je dosad bila rezervirana za premium marke i modele poput Mercedesa GLC Coupe ili BMW-a X4. Ovaj potpuno novi model odgovara na trend općeg rasta u segmentu SUV-ova i posebno C-SUV klase te zaokružuje Renaultovu ponudu kompaktnih modela (Mégane, Kadjar i Scenic).
Novi Renault Mégane Conquest spaja odlike suvremenog SUV-a s vrhunskom hibridnom tehnologijom – povišen vozački položaj koji ulijeva sigurnost, prostran putnički prostor koji ne utječe na obujam prtljažnika te inovativan i upečatljiv stil. Novi model donosi više uzbuđenja u vožnji, posebice s opremom R.S. Line.
Novi Mégane Conquest ima vrlo dinamičan izgled. Izraženim razmakom od tla (200 mm), povišenom, mišićavom bočnom linijom i snažnim ramenima, Mégane Conquest svojim se dizajnom savršeno uklapa u svijet SUV-ova. Prednja i stražnja zaštita podvozja te zaštitni lukovi blatobrana dodatno ističu izgled SUV-a. Pritom linija krova koja se slijeva prema stražnjem dijelu i linija prozora zajedno tvore okretan i vitak dizajn koji se proteže prema stražnjim prozorima i vizualno čini automobil još dinamičnijim.
Takav dizajn uspješno odražava duh SUV-coupéa. Za tržište zapadne Europe novi je Mégane Conquest konstruiran na Alijansinoj modularnoj platformi CMF-B koju koriste i najnovije generacije Clija i Captura, koja osim što spaja učinkovitost i užitak u vožnji, ujedno poboljšava upravljivost i naglašava udobnost.
Putničku kabinu inačice R.S. Line krasi jedinstven dizajn: ukrasni umetci armaturne ploče i obloga vrata od ugljičnih vlakana, crveni umetci koji se protežu gornjim dijelom armaturne ploče i crni strop. Elegantni i sportski crveni šavovi ukrašavaju kožnati upravljač, obloge vrata i presvlake sjedala u kombinaciji kože i materijala nalik brušenoj koži, a crvena linija nalazi se i na sigurnosnim pojasevima. Paket upotpunjuju aluminijske papučice, ručica mjenjača e-shifter (s motorom E-TECH Hibrid) i oznake R.S. Line.
Novi Mégane Conquest opremljen je digitalnom instrumentnom pločom sa zaslonom u boji veličine 4,2”, 7” ili 10,2” (ovisno o inačici), zbog čega nudi personalizirano i intuitivno iskustvo vožnje. Dostupni su i 7-inčni ili 9,3-inčni središnji zasloni, jedni od najvećih u klasi.
Vozači će uživati u još udobnijem i ergonomičnijem povišenom sjedećem položaju. Putnici na stražnjoj klupi mogu osloniti ruke na (uklonjivi) široki središnji naslon, kao i podešavati ventilacijske otvore na stražnjem dijelu središnje konzole. Sve inačice serijski su opremljene automatskim klima-uređaj s pročišćivačem zraka.
K tome ne pristaje na kompromise u pogledu sigurnosti: na testiranjima sigurnosti neovisnog tijela Euro NCAP osvojio je 5 zvjezdica. Istovremeno kombinira nekoliko vrsta motora zahvaljujući najnovijoj tehnologiji potpunog hibrida: E-TECH hibrid snage 145 KS i 1,3 TCe mikrohibridne 12 V motore u inačicama sa 140 i 160 KS (od listopada 2021.).
Riječ je o globalnom modelu koji se na većini tržišta zove Arkana, s tehničkim karakteristikama prilagođenim svakom tržištu. Za tržište zapadne Europe novi je Mégane Conquest konstruiran na Alijansinoj modularnoj platformi CMF-B koju koriste i najnovije generacije Clija i Captura.
Renault je u Mégane Conquest odlučio ugraditi istu inovativnu hibridnu tehnologiju kao i u Clio, Captur i Mégane. Potpuno hibridni motor već je dostupan u Cliju E-TECH Hibrid.
Tehnologija E-TECH hibrida Renaultova je inovacija za koju je prijavljeno više od 150 patenata i koja se temelji na iskustvu u Formuli 1, ponajviše u pogledu prikupljanja i obnavljanja energije. Hibridni motor E-TECH temelji se na serijsko-paralelnoj arhitekturi. Njegove su prednosti brojne: maksimalan broj kombinacija rada termičkog i električnog motora uz smanjenje emisija CO2.
Hibridni motor E-TECH snage 145 KS temelji se na 1,6-litrenom četverocilindarskom benzinskom motoru nove generacije koji je konstruiran unutar Alijanse. Posebno je prilagođen za hibridna vozila i opremljen filtrom krutih čestica koji smanjuje emisije onečišćujućih tvari. Razvija 69 kW (91 KS) te mu pomažu dva motora – glavni električni motor (36 kW) i visokonaponski elektropokretač-generator (15 kW).
Kombiniran je s inovativnom konstrukcijom mjenjača bez spojke s više načina rada. Revolucionarna kombinacija električnih motora i dog-clutch mjenjača optimizira promjene stupnjeva prijenosa i čini ih uglađenijima. Ova arhitektura, osmišljena kako bi se smanjila potrošnja goriva, rezultat je Renaultova bogatog iskustva u Formuli 1.
Novi Mégane Conquest E-TECH Hibrid opremljen je baterijom kapaciteta 1,2 kWh (230 V) koja znatno smanjuje potrošnju goriva i emisije CO2. U gradskoj vožnji čak 80 % vremena radi na električni pogon, što omogućuje uštedu goriva do 40 % u usporedbi s termičkim motorom. Novi Mégane Conquest E-TECH Hibrid odlikuje se malom potrošnjom goriva (4,8 l / 100 km) i niskom razinom emisija CO2 (108 g/km prema WLTP-u).
Baš kao i kod električnog vozila, baterija se puni tijekom usporavanja i kočenja, a može se puniti i viškom energije koju oslobodi termički motor kada se vozilo kreće optimalnom brzinom. Sve to rezultira tihim i uglađenim radom uz minimalne gubitke energije. U posve električnom načinu rada maksimalna brzina novog Méganea Conquest E-TECH Hibrid iznosi 75 km/h.
Hibridni motor E-TECH snage 145 KS dostupan je u svim inačicama novog Méganea Conquest, uključujući inačicu R.S. Line. Raznolika ponuda omogućuje vozaču da uživa u dinamičnom, sportskom stilu i tehnologiji za maksimalno učinkovitu i okretnu vožnju.
Sve inačice Méganea Conquest dostupne su s 1,3-litrenim mikrohibridnim četverocilindarskim benzinskim turbomotorom TCe s izravnim ubrizgavanjem. Mikrohibridizacija motora postignuta je dodavanjem elektropokretača-generatora povezanog s 12 V litij-ionskom baterijom ispod suvozačeva sjedala.
Budući da je riječ o štedljivom motoru visokih performansi koji ispunjava najviše zahtjeve u pogledu pouzdanosti i izdržljivosti, kupci će istinski uživati u vožnji. Kombiniran je sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem EDC s dvostrukom spojkom i dostupan u dvije razine snage: 140 KS (od predstavljanja) i 160 KS (od trećeg tromjesečja 2021.).
Pogonski 12 V mikrohibrid novog Méganea Conquest unaprjeđuje rad funkcije Stop & Start i prikuplja energiju tijekom usporavanja. Osim toga omogućuje i gašenje termičkog motora prilikom kočenja. Pokretač-alternator i baterija također pomažu u intenzivnim fazama rada motora, primjerice prilikom pokretanja ili ubrzavanja. Mikrohibridizacija motora smanjuje potrošnju goriva za 8 % i emisije CO2 za 8,5 % te uglađeno pokreće motor za još veću udobnost u vožnji.
Mikrohibridni benzinski motor 1.3 TCe opremljen je filtrom koji uništava krute čestice u ispušnim plinovima tako što ih hvata u mikroporoznu saćastu strukturu koja se automatski regenerira u redovitim intervalima.
Hibridna inačica s motorom TCe 140 razvija okretni moment od 260 Nm pri 1750 do 3500 o/min. To je dodatnih 10 KS i 20 Nm u usporedbi s prethodnim motorom 1.3 TCe 130. Novi Mégane Conquest stoga na sjajan način spaja štedljivost, fleksibilnost i užitak u vožnji s malom potrošnjom goriva (5,7 l / 100 km) i niskim emisijama CO2 (130 g/km) prema WLTP-u.
Za kupce koji žele dinamičnije vozilo, novi je model dostupan s mikrohibridom 1.3 TCe snage 160 KS. Osim snažnim odzivom i užitkom u vožnji, inačica se ističe kontroliranom potrošnjom i niskim emisijama, a u prodaji će se naći u četvrtom tromjesečju ove godine.
Novi Mégane Conquest opremljen je najnaprednijim sustavima za pomoć u vožnji koji vožnju čine sigurnijom i bezbrižnijom, uključujući sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Napredni sustavi za pomoć u vožnji podijeljeni su u tri skupine – vožnja, parkiranje i sigurnost, a zajedno tvore koncept Renault EASY DRIVE.
Novi Renault Mégane Conquest proizvodi se u tvornici u Busanu u Južnoj Koreji, gdje se proizvodi i Renault Samsung Motors XM3. Ovisno o tržištu, Mégane Conquest već je na hrvatskom tržištu a cijene startaju od 183.900 kuna za početni model ZEN TCe 140 EDC.
Cijene
ZEN TCe 140 EDC 183.900 kn
INTENS TCe 140 EDC 199.900 kn
RS LINE TCe 140 EDC 219.900 kn
ZEN 145 E-TECH 194.900 kn
INTENS 145 E-TECH 210.900 kn
RS LINE 145 E-TECH 230.900 kn