Najvatreniji Seat Leon stiže na tržište sa 265 i 280 KS i to u obje karoserijske izvedbe - s peterim vratima i u trovratnoj varijanti SC.Dvolitreni turbo benzinac s dvostrukim direktnim ubrizgavanjem i varijabilnim pomicanjem bregastog vratila u obje varijante snage postiže 350 Nm. Leon Cupra u seriji dolazi s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem ili po želji sa sedamstupanjskim DSG-om, a tu su i diferencijal s ograničenim proklizavanjem, dinamička kontrola šasije i progresivni električni servo upravljač.
Izvedba sa 280 KS i DSG mjenjačem do stotke stiže za munjevitih 5,7 sekundi, a s ručnim za 5,8. Izvedba sa 265 KS neznatno je sporija i stotku s ručnim mjenjačem hvata za 5,9 sekundi. Španjolci s druge strane ističu štedljivost Cupre: prosječna potrošnja goriva za obje varijante snage iznosi samo 6,4 litre s DSG mjenjačem (Leon s peterim vratima: 6,6) i 6,6 litara s ručnim mjenjačem. Iz toga proizlaze vrijednosti emisije CO2 od samo 149 i 154 grama, a u usporedbi s prethodnikom to znači smanjenje emisija za 41 gram.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....