Iako su ta vozila uglavnom namijenjena da donose užitak i zadovoljstvo, zašto na njima ne bi i zaradili? Sportski i ekskluzivni modeli, izrađeni u ograničenim serijama, već su u startu predodređeni za potencijalno plodonosne investicije, no strani katalozi pokazuju da cijena u posljednje vrijeme vrtoglavo raste i prosječnom džepu dostupnim modelima. Još bolje zvuči činjenica da ćete neke favorite s ove liste sresti na našim cestama, sajmovima, garažama, parkiralištima, ili pak pažljivijim listanjem oglasnika.
Znači, sva je prilika da ako se odlučite na kupnju nećete morati putovati na drugi kontinent, pa čak ni u susjedstvo. Treba samo izabrati pravi model. Za kraj, želimo napomenuti da su u analizi tržišta čije rezultate donosima uzete cijene dobro uređenih primjeraka, uz uvjet da su u potpuno originalnom stanju.
1200 - 6300 ⁈
+ 425 %
Dvoja vrata, benzinac 1.3, oprema J/L/SR, a cijena vrijedi samo za godište 1981. I mi se pitamo u čemu je kvaka?
2. Peugeot 205 GTI 1.9 (1986. - 1993.)
1400 - 5500 ⁈
+ 292 %
Doza francuske ekskluzivnosti sa 128 KS. Bio je upola slabiji od 205 Turbo 16, koji je bio i četverostruko skuplji
3. Renault 5 (1972. - 1978.)
1800 - 4000 ⁈
+ 122 %
Petica je konačno odrasla i prerasla ulogu puke konfekcije. Ovo je rijedak velikoserijski Renault koji obećava.
4. Mercedes-Benz 230 C (1977. - 1980.)
7200 - 14.400 ⁈
+ 100 %
Neuništiva linija W123 još uvijek je česta u svakodnevnoj upotrebi. Elegantni je coupe odmak od jednoličnosti
5. Citroën Dyane 6 (1969. - 1980.)
5500 - 9000 ⁈
+ 63,6 %
Izvedenica Spačeka (2CV) zahvalna je za održavanje, a porast cijene posljedica je sve manjeg broja na cestama
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....