novosti

Rotus Centar proslavio 15 godina vrhunske usluge vlasnicima Toyota modela i otvorio novi koncept prodajnog salona

Novi salon, je uređen prema Toyota New Retail Conceptu i odražava najviše standarde modernog korisničkog iskustva

Rotus centar

Rotus Centar je proslavio 15 godina poslovanja velikom feštom povodom otvaranja otvaranje preuređenog prodajnog salona. Kao dugogodišnji ovlašteni zastupnik i servis marke Toyota, postao je sinonim za inovativne proizvode i vrhunsku uslugu na zapadnom dijelu Zagreba.

Na svečanom događaju, prisutnima su se obratili vlasnik Rotus Centra, Josip Kovačić, direktor Toyota Croatie, Gregor Mauko, i predsjednik Toyota Adrie, Youske Arai. Svi govornici su izrazili svoje zadovoljstvo dugogodišnjom suradnjom i naglasili važnost inovacija, pouzdanosti i bliskog odnosa s kupcima kao ključne faktore uspjeha Rotus Centra i brenda Toyota.

image

Rotus centar

Jedan od posebnih trenutaka događanja bio je i pretpremijerni prikaz novog modela Toyota Land Cruiser. Ovaj legendarni terenac, prisutan na tržištu od 1951. godine, simbolizira Toyotinu predanost kvaliteti, izdržljivosti i inovacijama. Land Cruiser je postao ikona pouzdanosti i performansi u najzahtjevnijim uvjetima, a njegova dugovječnost i neuništivost učvrstile su reputaciju Toyote kao lidera u segmentu terenskih vozila.

image

Rotus centar

Posebnu čast činila je gesta Toyota Hrvatske koja je Rotus Centru darovala stablo japanskog javora. Ovo drvo, simbol ravnoteže, dugovječnosti i spokoja u japanskoj kulturi, bit će trajni ukras ispred novog salona, podsjećajući na dugogodišnju uspješnu suradnju te odanost vrijednostima Toyote i Rotus Centra. Stablo će svakodnevno dočekivati kupce i zaposlenike, simbolizirajući snagu i stabilnost partnerstva.

Osnovan 2008. godine, Rotus Centar je kroz petnaest godina rada izrastao u lidera u prodaji i servisu Toyotinih vozila, s timom od 35 stručnjaka, od kojih je 10 zaposleno od samog početka. Tijekom godina, isporučili su više od 4.500 vozila i izvršili preko 80.000 servisa, a posebnu pažnju pridaju kvaliteti usluge, što dokazuju brojna priznanja poput Ichiban nagrade i visokih rezultata zadovoljstva kupaca.

image

Rotus centar

Novi salon, uređen prema Toyota New Retail Conceptu, odražava najviše standarde modernog korisničkog iskustva. S ponosom nastavljaju pružati najbolje usluge našim kupcima, uz inovativne pristupe poput ‘Door to Door Delivery‘ opcije, koja omogućuje preuzimanje i vraćanje vozila izravno kod kuće kupaca, čime štede vrijeme i olakšavaju kupcima svakodnevne obaveze.

Rotus Centar nastavlja svoju misiju kroz ponudu ekološki održivih hibridnih modela Toyote te razvoj digitalnih usluga koje unapređuju korisničko iskustvo. Toyota Hrvatska zahvaljuje Rotus timu i svim našim vjernim kupcima na dugogodišnjoj podršci te se veselimo nastavku uspješne suradnje i inovacija koje će obilježiti budućnost.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 22:27