Kada se spomenu hiperautomobili, rijetko tko pomisli na Sloveniju, ali Aljoša Tušek ima za cilj promijeniti tu percepciju. Bivši vozač trkaćih automobila trenutno proizvodi dva elektrificirana hiperautomobila za koje čvrsto vjeruje da će ostaviti značajan trag u segmentu.
Njegova tvrtka, Tushek, upravo je predstavila Aeon, potpuno novo, posebno izrađeni model visokih performansi za koje tvrde da neće samo konkurirati, već će "dominirati" tržištem hiperautomobila. Dostupan je s dvije opcije pogona, od kojih obje daju impresivne omjere snage i težine.
Aeon E predstavlja potpuno električnu varijantu, koja se može pohvaliti zapanjujućom izlaznom snagom od preko 2535 KS (1864 kW). Nadalje, navodi se da automobil ima težinu od 1600 kg, što rezultira impresivnim omjerom snage i težine od 1,7:1.
U međuvremenu, Aeon H kombinira V8 s električnim motorom kako bi stvorio plug-in hibridni pogonski sklop. Generira gotovo 600 konja manje, ali će i dalje vozačima dati impresivnih 1957 KS (1439 kW). Teži samo 1480 kg, što znači da je njegov omjer snage i težine bolji čak i od potpuno električnog modela s 1,3:1.
Ostali čimbenici performansi, kao što je Aeonova "revolucionarna aerodinamika", specifikacije performansi i još mnogo toga bit će otkriveni tijekom sljedećih tjedana.
Unutra, Tushek kaže da će model biti fokusiran na stvaranje prilagođenog iskustva za svakog kupca.
“Aeon najavljuje "novu zoru" u proizvodnji hiperautomobila, s personalizacijom prije svega. Svako vozilo je individualno prilagođeno vlasniku kako bi se stvorio osobni pečat”, rekao je Tušek. “Naš koncept lansiranja omogućuje kupcima da u potpunosti prilagode unutrašnjost vozila. To nas izdvaja od ostalih proizvođača diljem svijeta i osigurava da je svako vozilo doista jedinstveno".
Ovo nije prvi pokušaj tvrtke u stvaranju superautomobila, već je prethodno proizvela i prodala TS 900 od 950 KS, koji je mogao postići stotku za samo 2,7 sekundi. Bez sumnje su novi modeli još brži. O samoj proizvodnji više će biti poznato u narednom razdoblju...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....