Iako Francuska nije uspjela osvojiti naslov Svjetskog prvaka, još uvijek imaju nevjerojatan broj drugih postignuća na koje se mogu ponositi. Jedno od njih je Bugatti Centodieci, koji se temelji na Chironu, ali je oko 3 puta skuplji.
Svejedno, ipak je rasprodan prije službene premijere. Ostaje nepoznato je li Lionel Messi zgrabio jednog, ali znamo da Cristiano Ronaldo je. Napravljeno je ukupno deset primjeraka hiperautomobila, koji se smatra naklonom velikom EB110 iz 1990-ih. Sada je proizvodnja Centodiecija i službeno gotova, jer prema Bugattijevim riječima, deseti i posljednji primjerak sada je predan novom vlasniku.
Time završava "važno poglavlje u Bugattijevoj eri konstrukcije karoserije". Vanjska opna završnog Centodiecija je u kvarcno bijeloj boji. Tome se pridružuje crni karbon u donjem dijelu karoserije i mat crna maska hladnjaka. Kočione čeljusti - u Light Blue Sport - kao i Light Blue Sport završetak za logo na stražnjem krilu u crnom karbonu namijenjeni su stvaranju bliske veze s EB110.
Upečatljiva plava boja također dominira u unutrašnjosti automobila. Sjedala, obloga stropa, ploče vrata, središnja konzola i podne prostirke dizajnirani su u simetričnom, kvadratnom uzorku. Centodieci je jedan od najsnažnijih varijanti Chirona. Sada već legendarni 8,0-litreni quad-turbo W16 isporučuje 1600 KS, što omogućuje sprint do 100 km/h za 2,4 sekunde i maksimalnu brzinu od 380 km/h.
S prestankom proizvodnje Centodiecija, Bugatti će se sada usredotočiti na izradu posljednjih 100 Chirona. Osim toga, treba proizvesti 99 primjeraka Mistrala i 40 primjeraka "track-only" Bolidea. Svi spomenuti modelu su, pogađate, rasprodani.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....