Automobilska tržišta suočavaju se s povećanim izazovima zbog gomilanja zaliha novih vozila. Ovaj trend dolazi nakon perioda slabijih prodajnih rezultata i stabilizacije lanaca opskrbe, signalizirajući potencijalne promjene u autoindustriji.
Akumulirane zalihe vozila postaju predmetom brige za prodavače, posebno nakon što je prosječna zaliha dostigla 80 dana u siječnju, što je značajno povećanje u usporedbi s prethodnom godinom.
Stellantis se ističe kao proizvođač s najvećim problemima, s markama poput Chryslera i Dodgea koje zalihe drže više od 160 dana, dvostruko više od industrijskog prosjeka.
S druge strane, Ford i Chevrolet uspijevaju zadržati visoku potražnju za određenim modelima, što pokazuje da tržište još uvijek nudi mogućnost prilagodbe.
Povećanje zaliha dovelo je do smanjenja cijena i većih popusta, s cijenama koje padaju za 1 posto tjedno, te poticajima koji su gotovo dvostruko veći nego prethodne godine. Ovo otvara vrata kupcima koji sada mogu iskoristiti povoljnije uvjete za kupnju novih vozila.
Uprkos izazovima, postoji razlog za optimizam.
Povećanje zaliha također znači veći izbor za kupce, a s padom prosječnih cijena, tržište se polako prilagođava novim uvjetima.
Sve u svemu, automobilska industrija nalazi se na raskrižju, s potencijalom za oporavak koji će oblikovati budućnost tržišta, kako u SAD, tako i na ostalim tržištima poput Europe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....