Mercedes je predstavio "osnovnu verziju" sportskog modela GT pod nazivom Mercedes-AMG GT 43 Coupé, a ispod prednjeg poklopca postavljen je 2,0-litreni četverocilindraš, već poznat iz modela A 45 S, koji obećava izvrsnu dinamiku vožnje.
Raspolaže sa 422 konjske snage i 500 Nm okretnog momenta, a uparen s 9-stupanjskog AMG Speedshift MCT mjenjačem, silu prenosi isključivo na stražnju osovinu.
"Uvodni" model dostiže 100 km/h iz stajanja za tek 4,6 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi impresivnih 280 km/h. Opremljen mild-hibridnom tehnologijom s 48-voltnim sustavom, GT 43 pokazuje da snaga iz 4 cilindra potpomognuta strujom može funkcionirati i u uglednom coupeu iz Stuttgarta.
Dizajnerski, GT 43 ostaje na tragu snažnijih verzija, međutim, razlika je u detaljima kao što su drugačiji prednji branik s velikim otvorima za zrak, a promjena ima i na stražnjem braniku sa zaobljenim ispušnim cijevima. Mercedes-AMG GT 43 Coupé standardno dolazi na 19-inčne naplacima od lake legure no mogu se naručiti do veličine od 21 cola, što pojačava atraktivan nastup.
Unutrašnjost prati vanjski dizajn s poznatim Mercedesovim "miksom" visoke tehnologije, sporta i luksuza. Tu su digitalni instrumenti i veliki 11,9-inčni multimedijski središnji zaslon koji dominira kokpitom, a električno podesiva AMG sportska sjedala obložena su vrhunskom "nappa" kožom. Naravno, ako ste kupac, po pitanju uređena Mercedes-AMG će vam dati bezgranične mogućnosti.
Ono što GT 43 čini posebnim je njegov pogonski sklop. Premda će mnogi "osuditi" ugradnju četiri elektrificirana cilindra u prestižni GT model, za postizanje 422 KS brine se raskošna tehnologija SUS motora s električnim turbom i starter-generatorom koji osigurava 14 KS.
Ovaj model tako nudi uravnoteženu kombinaciju performansi i upravljivosti s učinkovitošću, dok prilagodljiva šasija s različitim modovima vožnje osigurava optimalnu dinamiku u svim uvjetima. S obzirom na to da je lakši čak 200 kg od verzije 63 S 4Matic+ s V8 strojem ispod poklopca, nema sumnje da će biti vrlo zabavan i agilan u vožnji.
S obzirom na to da za V8 varijantu Mercedes-AMG traži barem 250.000 eura u Hrvatskoj, biti će zanimljivo vidjeti koliko će stajati verzija s četiri cilindra...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....