Porsche je potvrdio prošlomjesečne glasine da će tvrtka ponuditi električni Cayenne do 2026. i zacrtao vremenski okvir za svoj agresivni napor da do 2030. ima 80 svoje godišnje prodaje električnih vozila.
Iako su se problemi s opskrbom čipova nedavno ‘urotili‘ protiv njega, Taycan EV njemačke marke ima dobre rezultate, ali u roku od tri godine Taycan će biti samo jedan u obitelji iznimno različitih Porsche EV-ova.
Prvi koji će stići 2024. je Macan EV. On će se prodavati zajedno s varijantama na unutarnje izgaranje i izgledat će vrlo slično unatoč tome što je postavljen na potpuno drugačijoj PPE platformi dizajniranoj posebno za EV.
Sljedeći je najhrabriji u nizu, potpuno električni 718 koji će zamijeniti trenutne Boxster i Cayman modele. Predstavljen na konceptnom trkaćem vozilu Mission R iz 2021. u prodaji će se naći "sredinom desetljeća".
On se neće prodavati zajedno s verzijama s unutarnjim izgaranjem i sigurno će podijeliti mišljenja.
Zatim, kao što je Porsche prvi put potvrdio, 2026. godine doći će red na Cayenne SUV. Kao i njegov mlađi brat Macan EV, prodavat će se uz varijante s unutarnjim izgaranjem koji zapravo potječu iz modelne godine 2019. Ali ove godine dobit će sveobuhvatni redizajn.
Porsche nije otkrio nikakve tehničke detalje niti je rekao hoće li električni Cayenne dolaziti u kupe i SUV karoserijskim stilovima kao što je verzija s unutarnjim izgaranjem, ali će se voziti na proširenoj verziji Macan EV PPE platformi i koristit će duple motore.
Porsche je također ponovno priznao svoj plan za razvoj SUV-a trenutno kodnog imena K1 koji bi bio iznad Cayennea, te je rekao da će se usredotočiti na visokoprofitabilna specijalna izdanja i Porsche Sonderwunsch (posebni zahtjev) odjel kako bi generirao što više novca.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....