Dizajnerska filozofija BMW-a vječna je tema rasprava. O vrućim temama iz sjedišta bavarske kompanije nedavno smo razgovarali s Domagojem Đukecom, Hrvatom na čelu dizajnerskog odjela BMW-a, a sada donosimo i razmišljanja prvog čovjeka BMW grupe Adrian van Hooydonka.
On je u razgovoru za Motor1 naveo da njegova kompanija prilikom razvoja dizajnerskih rješenja koristi umjetnu inteligenciju.
‘Kao ljudsko biće, morate biti umjetnički direktor i trebate donositi odluke. Mi još uvijek vodimo proces dizajniranja – nije da računalo može u potpunosti izmisliti stvari, ali može kombinirati različite parametre u prijedlog puno brže od čovjeka‘ - objašnjava Hooydonk.
‘Eksperimentiramo s umjetnom inteligencijom u dizajnu, primjerice - kako će izgledati dizajn naplataka. Mi postavimo nekoliko parametara: želimo kotač s pet krakova, koji bi trebao bi težiti toliko i toliko, uz zadanu dimenziju od primjerice 20 inča - i tada računalo počinje generirati ideje za vas.
Nekome će to zvučati zastrašujuće, a nekome perspektivno. Računalno generirane ideje nisu nužno loše, ali, naravno, morate imati granice postavljene od početka‘ - zaključuje Hooydonk.
Srećom, BMW nema namjeru dopustiti da umjetna inteligencija u potpunosti preuzme kontrolu nad procesom dizajna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....