PREMIJERA 18. SVIBNJA

NOVITET ŠKODA KAROQ Češki Tiguan kompaktnija je izvedba masivnog Kodiaqa

Novi Škodin kompaktni crossover veličine Atece i Tiguana izgledom njeguje stil Kodiaqa, a tek djelomično maskirani primjerci u završnoj fazi razvoja ulovljeni su na cestama. Karoq je zapravo Kodiaq za pet putnika i djeluje skladni, no po nama, šteta je da su u Škodi odustali od nekonvencionalnog stiliziranja i forme kao kod Yetija
 carmagazine.co.uk

Nakon osam godina tržišnih uspjeha simpatični Yeti odlazi u mirovinu. Nasljednik se zove Karoq, službeno će biti predstavljen već 18. svibnja u Stockholmu, a maskirani prototipi u završnoj fazi razvoja ovih dana kruže udaljenim prometnicama Estonije, izvan domašaja javnosti. Škoda je već objavila dosta konkretnih podataka, iz kojih se može nazreti karakter budućeg konkurenta Seat Ateci, Suzukiju Vitari i sličnim popularnim crossoverima. Bit će dug 438 centimetara, dva više od Atece i čak 16 više od Yetija, pa više neće biti kritika na skromnost prtljažnika, kao što je bio slučaj s Yetijem. Štoviše, obujam mu je čitavu 521 litru.

carmagazine.co.uk

Karoq će biti širok 184 cm (5 više od Yetija) i visok 161 cm (8 manje), a vozi na poznatoj Volkswagenovoj modularnoj platformi osovinskog razmaka 264 cm (8 više nego Yeti), što upućuje na novu i bolju prostornu konfiguraciju putničkog prostora. Škoda ističe da će Karoq iznenaditi i udobnošću. O dizajnu ne treba puno raspredati. Premda je karoserija obložena maskirnim folijama, jasno je da će Karoq biti umanjena izvedba Kodiaqa. Nije to ništa loše, upravo suprotno, jer smo se i sami tijekom testa osvjedočili da je Kodiaq velik lovac na poglede.

carmagazine.co.uk

I u tehničkom smislu Karoq također ulazi u prvu ligu svoje klase. Multimedijski i sigurnosni uređaji pratit će sve najsuvremenije standarde, jednako kao i pogonski sustav. Ponudu benzinaca čine izvrsni turbomotori 1.0 TSI (115 KS) i 1.5 TSI (150 KS), a ponudu dizelaša poznati štedljivci: osnovni 1.6 TDI (115 KS) i jaki 2.0 TDI (150 i 190 KS). Sastavni dio dobre tehničke ponude su, naravno, i DSG mjenjač.

carmagazine.co.uk

Karoq će imati podešavanje tvrdoće amortizera i odziva na gas: uz standardni način rada moći će se odabrati i sportski, individualni ili smireni način, kao i onaj osmišljen za vožnju po snijegu. karoq će bit će sposoban i izvan asfalta: imat će dobar pogon 4x4, podnicu odignutu 18 cm te prednji napadni kut od 20 i stražnji silazni od 28 stupnjeva.

Škoda

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
10. studeni 2024 05:09