Tajlandske trgovine poznate su po stvaranju uvjerljivih replika superautomobila i najnoviji primjerak nije razočarao. Lamborghini Aventador široke karoserije kojeg vidite na fotografijama započeo je život kao Toyota s četiri vrata kasnih 80-ih, posuđujući dijelove od mnogih drugih modela u procesu postajanja funkcionalnim vozilom.
Konstrukciju koja se čini kao rad u tijeku podijelila je na Facebooku karoserijska radionica Kit Racing, koja se nalazi u provinciji Pathum Thani u Tajlandu, a nastala je uz pomoć Ruammit Autoparta. Objava na društvenim mrežama uključivala je nekoliko fotografija iz razvoja, prikazujući nevjerojatnu transformaciju omogućenu s proračunom od oko 11.600 američkih dolara (10.500 eura).
Čini se da je donator Toyota Crown četvrte generacije, izvorno predstavljena 1987. Staroj limuzini oduzeta je karoserija i gornji dio šasije čime je napravljen prostor za novi raspored motora u sredini. Zanimljivo je da je međuosovinski razmak od 2730 mm Crowna četvrte generacije vrlo blizu međuosovinskom razmaku od 2700 mm Aventadora, što ga čini prikladnim izborom u tom pogledu.
Prilagođeni čelični okvir klinastog oblika zamijenio je monokok šasiju Aventadora, budući da krutost i lakoća nisu toliko ključni u poslu replika. Ako se pitate o središnje postavljenom pogonskom sklopu, radi se o turbopunjenoj verziji Mitsubishijevog 2,5-litrenog V6 (6A13) pogonskog sklopa nepoznate snage, s međuhladnjakom iz Isuzuovog kamioneta.
Tim je nabavio dijelove ovjesa iz Toyote Hilux i Honde Accord, stražnje kočnice iz BMW-a Serije 7, mehanizam vrata iz Nissana NX, a brisače iz nepoznatog Chevroletovog kamioneta.
Točnost proporcija i karoserije su prilično impresivni, replicirajući nizak i širok stav originalnog Aventadora. Široki dodaci blatobrana pričvršćeni vijcima podsjećaju na komplet Liberty Walka, dok prednji usisnici i stražnje krilo podsjećaju na SVJ značku.
Replika je zahtijevala mnogo prilagođenih komponenti, uključujući rasvjetne jedinice, budući da bi originalni dijelovi bili preskupi. Još uvijek treba prozore i puno unutarnjih radova, ali svakako izgleda super.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....