Devet godina od uvođenja na tržište i pet godina nakon posljednjeg redizajna Suzuki je još jednom redizajnirao svoj popularan (naročito kod nas) crossover Vitaru. Ovoliko dug “staž” na tržištu jasno govori u prilog popularnosti ovog modela, pa nas ne iznenađuje što (još) nismo dobili novu generaciju europske Vitare.
Suzuki još uvijek, očito smatra da je automobil dovoljno svjež pa su i ovoga puta promjene minimalne te se uglavnom svode na redizajn prednjeg dijela, novi Infotainment sustav i sigurnosne sustave koje je Suzuki morao ugraditi zbog EU propisa.
Iako automobil i dalje izgleda vrlo prepoznatljivo, prednji dio mu je potpuno redizajniran. Prednji odbojnik je sada jednostavniji, maska modificirana, a svjetla modernija. Promijenjen je i donji usisnik koji sada izgleda masivnije u crnoj sjajnoj boji. Suzukijevi dizajneri dodali su i novi set "aerodinamički oblikovanih" aluminijskih kotača i dvije nove opcije boja. Stražnji dio nije prikazan na fotografijama, pa pretpostavljamo da vjerojatno ostao isti.
Ni interijer nije previše diran. Tu je i dalje dobra stara analogna ploča s instrumentima, no automobil je dobio novi infotainment sustav s 9-inčnim zaslonom osjetljivim na dodir. Sustav podržava USB, Bluetooth i Wi-Fi povezivanje te je kompatibilan s Apple CarPlay i Android Auto tehnologijom. Vitara, po prvi put, dobiva i pristup Suzukijevoj aplikaciji uz koju se, s pomoću mobilnog telefona, mogu saznati određene informacije i pratiti lokacija automobila.
Zbog europskih propisa tu su i neke nove sigurnosne tehnologije. Vitara je tako dobila sustav za upozorenje na prekoračenje brzine, poboljšani sustav za pomoć pri kočenju s radarom i kamerom, sustav za nadzor vozača, adaptivni tempomat i sustav pomoći za držanje u voznoj traci.
U pogledu pogona, ništa se ne mijenja. Osnovna varijanta je i dalje dobro poznati 1,4-litreni benzinski motor s turbopunjačem koji razvija 129 KS. On je, kao i do sada, opremljen blagim hibridnom sustavom od 48 V, a snagu na kotače prenosi putem ručnog mjenjača sa šest brzina.
Osim ovog pogona i dalje je dostupan i klasični hibrid koji kombinira atmosferski 1,5-litreni motor sa 101 KS s električnim motorom od 33 KS za ukupnu snagu sustava od 116 KS. Ova izvedba ima automatski mjenjač sa šest brzina. Obje verzije motora nude se s prednji pogonom i s pogonom na sve kotače.
Obnovljena Suzuki Vitara stići će u europske prodajne salone početkom ljeta. Cijene još nisu objavljene.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....