Šest godina nakon predstavljanja prvog modela C4, koji je na jesen 2004. zamijenio Xsaru, Citroën će na salonu u Parizu predstaviti model druge generacije. Francuski su stručnjaci uložili velik napor kako bi napravili model koji je u svemu za klasu bolji od dosadašnjeg te ima znatno veće izglede za tržišni uspjeh.
Već na prvi pogled uočava se lijep i privlačan stil koji nastavlja uspjeh nove serije modela C5, DS3 i C3. Privlačna i funkcionalna karoserija produžena je sa 428 na 433, proširena sa 177 na 179 i povišena sa 146 na 149 cm. Uz bolju iskoristivost prostora osiguran je pravi limuzinski komfor.
Masivna izvedba
Prtljažnik je povećan na čak 408 litara, što je najviše u kompaktnoj klasi. Korištenjem tehnologije laserskog zavarivanja ojačana je struktura karoserije, a s masom od 1250 do 1350 kg novi će C4 biti među najsolidnijim modelima kompaktne klase. Zbog toga bi sve osim osvajanja pet zvjezdica za sigurnost po Euro-NCAP-u bilo veliko iznenađenje. Velika je pozornost posvećena udobnosti pupnika. Solidnija izvedba, uz bogatiju opremu i bolje prigušenje buke pružat će znatno bolji ugođaj u vožnji. Ugrađena su i potpuno nova, anatomski oblikovana sjedala koja će osigurati tradicionalnu francusku udobnost. Tome će pridonijeti i dorađen ovjes koji će pružiti dobar kompromis stabilnosti i udobnosti u svim uvjetima.
Štedljivi i čisti
U paleti benzinskih motora bit će provjereni benzinci, od osnovnog 1.4 sa 90 KS do turba s izravnim ubrizgavanjem 1.6 THP sa 150 KS. Zanimljivija će biti dizelska ponuda s izvedbama 1.6 HDi sa 90 i 110 KS te 2.0 HDi - 140 KS. Veliko će iznenađenje biti dizelski hibridni model e-HDi, s potrošnjom nižom od tri litre i emisijom CO2 od samo 99 grama po kilometru. Prvi se trćišni primjerci očekuju krajem godine. O cijenama je prerano govoriti, no bit će zasigurno korektne.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....