Sjećate se vremena kada su značke zapravo nešto i značile? Jedan od najboljih primjera je SL 73 AMG koji je izašao 1999. godine i opravdao svoje ime nudeći 7,3-litreni motor. V12 roadster serije R129 bio je najsnažniji primjerak s, tada, masivnih 518 konjskih snaga i 750 Nm momenta.
Na brzinu premotajte u 2021. godinu gdje svaki drugi članak govori o elektrifikaciji i emisijama štetnih plinova i ne možete ni zamisliti povratak 7,3-litrenih V12 motora.
Ali kako to obično bude Mercedes nam je pripremio iznenađenje. Legendarna značka "73" priprema se za ponovnu upotrebu na AMG modelima visokih performansi. Još u veljači 2018. godine Mercedes je zaštitio niz imena koja sadržavaju broj 73 u sebi od kojih će barem jedan debitirati na serijskom automobilu u sljedećim mjesecima.
Novi modeli s oznakom "73" dobiti će "e" na kraju i dijeliti će 4-litreni twin-turbo V8 motor. V8 motor bit će uparen s električnim motorom posuđenim s EQC crossovera s 201 konjskom snagom i 363 Nm momenta. Kombinacija konvencionalnog V8 motora s električnim motorom oslobodit će "prije neostvarenu razinu snage i momenta".
Kombinacija bi trebala ispucavati preko 800 konjskih snaga a najvjerojatnije će prvo doći s u AMG GT konceptu predstavljenom u Ženevi 2017. godine.
GT73e bi trebao biti prvi s navedenom kombinacijom, a ubrzanje do 100 km/h bit će ispod 3 sekunde, dok će maksimalna brzina biti više od 320 km/h. Sve u svemu veselimo se vidjeti što je to Mercedes spremio pod legendarnom značkom "73".
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....