Mazda sa svojim benzinskim i dizelskim motorima ima sasvim drugačiji pristup od konkurencije, a isto je pokušala i sa svojim prvim električnim automobilom, no prilično neuspješno. Mazda MX-30 je jedini električni auto u ponudi ovog japanskog proizvođača, no uskoro bi i on mogao nestati s tržišta zbog male potražnje, piše Jalopnik.
Mazda s MX-30 nije "jurila" za što većim dosegom već su u MX-30 ugradili vrlo malu bateriju od 35,5 kWh što je rezultiralo WLTP dosegom od samo 200 km.
On se u gradskoj vožnji mogao popeti na 265 km, no uz hladnije vrijeme i "težu nogu na gasu" pada i do samo stotinjak kilometara što je mnogim kupcima jednostavno premalo.
Mazda je objavila da planira ukinuti prodaju MX-30 nakon 2023. godine u SAD-u, a šuška se da bi se isto moglo vrlo skoro dogoditi i u ostatku svijeta zbog vrlo male potražnje. Prodaja je u SAD-u pala na samo nekoliko desetaka primjeraka mjesečno.
Mnogo bolje nije ni u Japanu, dok se za sada samo Europa donekle drži s desetak tisuća prodanih auta godišnje. Prodaju bi trebala spasiti plug-in hibridna verzija MX-30 R-EV s jedinstvenim rotacijskim benzinskim motorom zahvaljujući kojem električni doseg postaje manje bitan. Ova verzija vrlo skoro dolazi na tržište. Sigurno je da će Mazda ovu verziju zadržati na tržištu čak i ako potpuno ukine električni MX-30.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....