Njemački tuner porschea ili čak karoserist s obzirom na to da su danas njihovi produkti OEM proizvodi, odgovoran je za neke od najluđih kreacija temeljenih na 911 koji ponekad često graniče s apsurdom.
Takav je primjerice ovaj Ruf CTR2 Sport iz 1997. godine koji se temelji na 993 generaciji "Elfera" i koji dolazi, s posebice prije 23 godine kada je izrađen, s monstruoznih 702 KS.
Ako pripadate generaciji koja je na Gran Turismu 2 provela dosta vremena, taj žuti, "natečeni" 911 s gigantskim dvostrukim krilom definitivno pamtite jer je Ruf CTR2 bio drugi najskuplji na cesti legalan automobil u igri, koji je išao kao sam đavo!
Foto: RM Sotheby's
U stvarnosti, ovaj s fotografija prvi je od 16 proizvedenih CTR2 Sport modela s jako prerađenom karoserijom i 11. po redu CTR2.
To je također jedan od samo dva automobila izrađena za čuveni uspon na Pikes Peak Hill Climb u Coloradu, što objašnjava zašto postoji toliko mnogo izmjena u usporedbi sa "standardnim" CTR2.
Drugačiji prednji blatobrani karoserije, izvučeni pragovi i golemo dvostruko krilo straga izrađeni su od kompozitnih materijala, dok su prednji poklopac i vrata izrađeni od ugljičnih vlakana.
Podesivo dvostruko krilo dizajnirano je tako da osim što pokušava zadržati stražnji dio na asfaltu, osigurava više zraka za međuhladnjake, jer ipak je riječ o zrakom hlađenom Boxeru.
Standardni Ruf CTR2 modeli imali su 3,6-litreni boxer motor iz modela 993 Turbo koji je bio opremljen većim dvostrukim KKK turbo punjačima što je bilo dovoljno za 520 KS, ali Sport varijanta zahvaljujući jakoj preradi motora s ugrađenim elementima od titana i lakšeg zamašnjaka ispucavala je nadrealnih 702 KS i 780 Nm najvećeg okretnog momenta. I sve to u autu koji teži tek 1273 kg.
Motor je uparen s Rufovim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem s kraćim prijenosnim omjerima koji snagu šalje na stražnju osovinu pa postaje više nego jasno o kakvom je automobilu ovdje riječ.
Konkretni primjerak na aukciju putem kuće RM Sotheby's kreće 11. lipnja, a procjenjuje se kako bi mogao postići cijenu između 640.000 do 720.000 eura.
Dobra stvar za kolekcionare: ovaj Porsche nije stajao po garažama i vozio se vikendima, ovaj je egzotičan automobil iz 1990-ih većinu svog života proveo na utrkama diljem SAD-a i Kanade.
Pritom je u rukama prvog vlasnika čak 76 posto svih utrka završio na jednom od prva tri postolja. Život je potom nastavio kod vlasnika iz Njemačke gdje je također registriran kao "road legal" ali s prigušenim ispušnim sustavom te s "tek" 592 KS, a motor je još jedan put "posložen" u radionici Rufa, a dodan mu je i Öhlins podesivi sportski ovjes.
Od tada je prešao 14.400 kilometara, i baš kad ste pomislili kako je snažan posljednji Porsche 911 GT2 RS sa 690 KS, ovaj RUF vas podsjeća kako su oni tamo bili još prije 23 godine...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....