Hyundai je predstavio novi Ioniq 5, potpuno novi električni crossover i prvi model koji je brendiran kao novi Hyundaijev "Ioniq" električni brend. Novi Ioniq 5 napravljen je na Electric-Global Modular platformi (E-GMP), koja spaja tradicionalni skateboard dizajn s produženim međuosovinskim razmakom za atraktivno dizajnirane i praktične električne automobile.
Hyundaijev novi električni crossover imati će 400 i 800 voltno punjenje zahvaljujući već spomenutoj novoj platoformi. Kada bude uključen u 350 kW punjač Ioniq 5 može se napuniti od 10 do 80 posto u samo 18 minuta, dok iz Hyundaija tvrde da je svega 5 minuta punjenja dovoljno za 100 kilometara dosega prema WLTP ciklusu.
Ioniq 5 trebao bi biti dostupan s dva baterijaska paketa, 58 kWh i 72,6 kWh, a što se tiče električnih motora Ioniq bi trebao biti dostupan u verziji s jednim i s dva električna motora. Najjači model biti će model s dvostrukim motorom i 72,6 kWh baterijskim paketom koji će razvijati ukupnu snagu od 302 ks i 605 Nm momenta, koji će novi električni crossover pogoniti do 100 km/h za svega 5,2 sekunde.
Iako najjača, verzija s dvostrukim motorom i većim baterijskim paketom, nema najveći doseg. Najveći doseg, prema WLTP ciklusu, ima verzija s jednim motorom koja razvija 214 ks i 350 Nm momenta. Ulazna verzija novog Ioniq 5 crossovera imati će baterijski paket od 58 kWh, stražnji pogon, a razvijati će 167 ks i 350 Nm momenta. Ova verzija trebala bi stizati do 100 km/h za 8,5 sekundi.
Iako ima proporcije hatchbacka novi Hyundai Ioniq 5 dolazi s međuosovinskim razmakom od 3 m, dok je duljina automobila 4,64 m, a širina 1,89 m. Ovo čini Ioniq 5 dužim i širim od Tucsona. Jedinstveni dizajn vanjštine sličan je već viđenom na Hyundai 45 konceptu.
Sve je dizajnirano kako bi se smanjile praznine između panela kako bi se optimizirala aerodinamika automobila. Novi 20-inčni kotači su isto aero optimizirani. Iz Hyundaija kažu kako je novi Ioniq 5 sama definicija bezvremenosti koja pruža poveznicu između prošlosti i sadašnjosti, ali nagovještava i budućnost.
Cijela unutrašnjost je tematski dizajnirana u vidu "Životnog prostora". Pod unutrašnjosti automobila je potpuno ravan, a većina materijala korištenih za izradu unutrašnjosti su eco-friendly materijali. Prednja sjedala se mogu elektronični namještati, dok su stražnja sjedala 30 posto tanja kako bi putnici nazad imali više mjesta.
Kokpit se sastoji od dva ekrana, ekran s instrumentima ima 12 inča s različitim mogućnostima prilagodbe, a infotainment sustav se nalazi na drugom 12-inčnom ekranu osjetljivom na dodir. Kao dodatak dostupan je i Head-Up Display s proširenom stvarnošću.
Ioniq 5 isto tako ima mogućnost slobnodnog punjenja cijelog niza različitih električnih uređaja od električnih skutera do opreme za kampiranje. Utičnica za punjenje se nalazi na sredini stražnje klupe dok se druga utičnica nalazi vani kod utičnice za punjenje automobila.
Utičnice pružaju do 3,6 kW snage. Ioniq 5 dolazi s potpuno novim SmartSense paketom asistencije vozaču u koji su uključene sve asistencije od kontrole proklizavanja do zadržavanja u traci i aktivnog kočenja. Ioniq 5 bi u Europu treba doći sredinom godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....