OMILJENI TERETNJAK

FOTO: UŽIVO SA SVJETSKE PREZENTACIJE Volkswagen Caddy zakoračio u digitalno doba, a dolazi na platformi i s motorima Golfa VIII

 
 Neven Cesar

Krajem prošle godine internet su preplavile raznorazne, vizualno impresivne skice potpuno nove, pete generacije Volkswagen Caddya. Još kada je iz Wolfsburga stigao i službeni render na kojem obiteljski monovolumen izgleda kao da je ispao iz PlayStation igrice GranTurismo mašta se rasplamsala.

Optimisti su ga izbombardirali lajkovima, no oni trezveniji znali su da crtež i konačna verzija, osim značke, neće imati mnogo toga zajedničkog.

VW

I mi smo očekivali da će pred najezdom trendovskih crossover i SUV modela koji otimaju kupce po svim segmentima i njemački dizajneri izvaditi teško naoružanje, no Volkswagen je ostao vjeran filozofiji manje je više.


Na pozornici Alte Schmiedehallena u Dusseldorfu Caddy je predstavljen u najjačem sastavu, u top izvedbama.Tek treba vidjeti kako će izgledati bazne verzije, no bogato opremljene varijante s novom maskom i opcijskim LED svjetlima na prvu djeluju odlično.

Naš novinar Neven Cesar na svjetskoj premijeri novog VW Caddya

Slično je i u kabini koja preuzima sve sigurnosne i multimedijske sustave novog Golfa. Vozaču su sada na raspolaganju digitalni instrumenti i digitalne površine za upravljanje audio sustavom i svjetlima (nema više rotacijskog prekidača), kao i infotaiment sustavi na ekranima u rasponu od 6.5 do 10 inča. Mobilna povezivost također je važan adut pete generacije, multimedijski sustavi s integriranom eSIM karticom jednostavno pristupaju svim on-line uslugama i funkcijama Volkswagen We-a.

Zahvaljujući modularnoj MQB platformi na kojoj vozi i Golf 8 produljen je međuosovinski razmak, a stvoreni su i temelji za ugradnju sustava dosad nedostupnih u komercijalnom programu VW-a.
Novih je šest od ukupno 19 sustava pomoći.

Važan novitet je sustav Travel Assist koji prvi puta nekom gospodarskom vozilu Volkswagena omogućuje potpomognutu vožnju, čak i pri punoj brzini.
Unaprijeđeni 4-cilindrični motori već sada zadovoljavaju Euro6 normu za 2021. godinu, a riječ je o TDI izvedbama sa 75 i 122 KS te turbobenzincu sa 116 KS. Hibridni Caddy najavljen je za 2022. godinu.
Prodaja pete generacije u Hrvatskoj kreće na jesen.

Više pročitajte u novom broju Auto kluba.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. studeni 2024 08:17