Budući Ferrarijevi superautomobili mogli bi imati zvuk motora s unutarnjim izgaranjem prema novootkrivenim patentima. Proizvođač automobila zna koliko je zvuk važan ne samo za uživanje u vožnji njegovih automobila, već i za način na koji vozač aktivno upravlja automobilom. Kako bi riješio problem, želi pojačati stvarne zvukove električnih motora.
Spomenuti patent odnosi se na "cestovno vozilo opremljeno uređajem za reprodukciju zvuka koji se može povezati s električnim motorom". Kako bi se postigao cilj, čini se da planira pojačati zvuk iz jednog ili više električnih ugrađenih motora iz stražnjeg dijela vozila.
Patentni crteži posebno pokazuju uređaj za reprodukciju zvuka, koji izgleda kao jedan zvučnik u blizini stražnje osovine. Zvuk koji reproducira može potjecati od komponente elektromotora ili nečeg sasvim drugog. Bez obzira na to, čini se da je cilj povezati ono što se fizički događa u pogonskom sklopu sa samim zvukom.
Druge slike u dokumentaciji pokazuju rezultate testiranja. Za sada je tehnologija eksperimentalna, ali slika tri u dokumentima pokazuje da Ferrari već dobiva različite zvukove na temelju brzine motora. Povrh toga, trebalo bi biti u okvirima mogućnosti proizvođača automobila da ugodi zvuk.
No, zbog čega sva ta muka? Ferrari je to u dokumentaciji također objasnio. U sportskom automobilu visokih performansi, zvuk koji proizvodi motor je važan, za značajan dio "užitka u vožnji". "Zvuk koji motor stvara omogućuje vozačima trenutnu povratnu informaciju o uvjetima vozila i o tome što treba učiniti kako bi se postigle zadane performanse".
Oni koji voze električne automobile vjerojatno će razumjeti kako nedostatak zvuka motora može biti izazov. Taj zvuk motora s unutarnjim izgaranjem može vozaču reći puno o stanju vozila. Vrijedno je napomenuti da je dodavanje buke električnim vozilima nešto na čemu radi više marki.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....