BMW Serije 5 trenutno je bitno dulje na tržištu od glavnih suparnika Audija A6 te potpuno novog Mercedesa E-kase, no to će se promijeniti iduće godine kada starta potpuno nova generacija Petice. Po dimenzijama neće biti bitno veća od aktualne generacije, no dizajnom će se uvelike oslanjati na novu Seriju 7.
Sprijeda tako dominiraju veliki 'bubrezi', veliki otvori za hlađenje na braniku, dok će prednja svjetla biti izvedena u laserskoj tehnologiji. Ispod poklopca motora naći će se 4 i 6-cilindarski turbo benzinci i dizelaši kao i plug-in hibrid. Pogon: stražnji i na sva četiri kotača na izbor, za sve inačice a razvijen je i potpuno novi 9-stupanjski automatski mjenjač. Model sa osam cilindara mogao bi predstavljati unaprijeđeni 4,4-litraš, dok se za izvedbu M5 najavljuje snaga od oko 600 KS.
Nova Petica oznake G30 voziti će na novoj CLAR platformi bitno lakšoj od dosadašnje zahvaljujući korištenju aluminija te mješavine karbona i čvrste plastike (CFRP) što će na kraju pridonijeti boljim voznim osobinama i nižoj potrošnji. Kao ni vanjski izgled, ni izgled unutrašnjosti još nije poznat, no očekuje se kako će Petica slijediti dizajnerski obrazac broj veće Sedmice. Prema nekim najavama limuzinsku izvedbu nove Petice Nijemci bi mogli pokazati već ove jeseni na Salonu automobila u Parizu, a kasnije će slijediti i izvedbe touring, GT i M5. Jedva čekamo!
---
Kako bismo novi Autoklub.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Autoklub.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr/autoklub.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....