Izvršni direktor Citroëna, Thierry Koskas, rekao je da se francuski proizvođač automobila treba usredotočiti na glavne segmente u budućnosti i ograničiti svoju ponudu na pet ili šest "dobro pozicioniranih" modela.
Izvršni direktor je nagovijestio kraj za top model C5 X nakon trenutne generacije i objasnio zašto je teško napraviti profitabilan gradski automobil koji bi bio manji od C3.
Citroen C5 X debitirao je 2021. kombinirajući elemente karavana i SUV-a u modelu srednje klase. Model se može smatrati nasljednikom modela DS, CX, XM i C5/C6, a donosi puno prostora i luksuza te izuzetno udoban ovjes.
No kupce to očito nije previše impresioniralo te C5 X od samog početka ima prilično lošu prodaju. No prema riječima izvršnog direktora Citroena, problem loše prodaje nije sam automobil, već segment u kojem se nalazi i koji, kako kaže Koskas više "ne postoji".
Ubuduće bi se Citroën umjesto na velike i skupe ekstravagantne automobile, fokusirao na popularnije segmente.
Govoreći za Autocar, Thierry Koskas je rekao da Citroen “treba biti u glavnim segmentima, a ne u nišnim segmentima”, opisujući gradske i kompaktne modele kao “srce marke”.
Direktor je otkrio da u budućnosti ne žele imati široku ponudu, dodavši da bi bio zadovoljan s "pet ili šest modela, dobro pozicioniranih, stvarno privlačnih kupcima". Trenutno Citroenova linija putničkih automobila uključuje C3, C3 Aircross, C4, C4 X, C5 Aircross, C5 X, Berlingo i veće kombije.
Ipak od svojeg originalnog dizajna Citroën ne namjerava odustati. Šef marke je naglasio kako žele zadržati osebujnost marke, uvodeći "nove oblike koji ne postoje", te "preuzeti rizike". Tvrtka će u budućnosti i dalje biti pozicionirana kao brand Stellantisa usmjeren na vrijednost za uložen novac, odnosno pristupačne, jednostavne i udobne automobile.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....